Qui Som

Som un conjunt de persones que treballem a diverses empreses del sector públic i volem regirar aquest sector des dels valors de la CGT.
Potser tot just acabes d’entrar a la CGT. Si és així, et recomanem el mòdul de formació bàsica per conèixer el nostre sindicat i com funcionem. Ho trobaràs clicant aquí: https://www.scribd.com/doc/102676332/Que-es-la-CGT

Veuràs que la CGT és un sindicat assembleari on l’organització i presa de decisions són realitzades única i exclusivament per nosaltres, les treballadores i els treballadors. La solidaritat és la base. Si la plantilla d’una empresa té un problema, el sindicat se’l fa seu, donant-li suport avui, demà i sempre, i a qui ho necessiti després.

També volem deixar clar que arribes a un sindicat feminista on lluitem contra les discriminacions per raó de gènere o d’identitat. Som conscients que cal presentar batalla tant en l’entorn laboral com dins del mateix sindicat perquè ens queda molt per aprendre i el patriarcat té múltiples cares.

El sindicat d’administració pública de Barcelona és el punt de trobada on les persones que formen les seccions sindicals de CGT, i qualsevol a títol individual, tractem els problemes comuns amb l’objectiu de fer valer els nostres drets, els de tothom. No importa per a qui treballem. Hi ha seccions sindicals i comitès d’empresa i juntes de personal a empreses i institucions com ara SEPE, AEAT, INSS, Ajuntament de Molins, Ajuntament de Santa Coloma, Diputació de Barcelona, Parcs i jardins, i d’altres a tot Catalunya i l’Estat.