27J: VAGA a l’Ajuntament de Barcelona

La secció sindical de la CGT a l’Ajuntament de Barcelona ha convocat vaga per al proper dijous 27 de juny. En un principi, la vaga s’havia convocat per a pressionar als sindicats majoritaris perquè no signessin una proposta de l’Ajuntament que implicava una retallada de drets important, que alhora podia esdevenir una retallada de sou. Des del principi, la CGT s’hi va mostrar en contra i va fer una crida a la resta de sindicats perquè no signessin la proposta.

Finalment, i per sorpresa de ningú, CCOO i UGT van signar aquest acord amb l’administració. Això comportarà que tots els empleats municipals s’hagin de sotmetre a una avaluació unidireccional per part dels seus superiors i, si no la superen, deixaran de percebre una part important del seu salari. Per descomptat, la CGT no va signar aquest acord que sotmet a una avaluació a la plantila.

Malgrat les presses d’uns i altres per rubricar l’acord, la vaga del 27 de juny es manté amb més raons encara. Ha arribat el moment de plantar-nos. Per això, des de la CGT fem una crida a secundar la vaga i a participar de les mobilitzacions que tindran lloc dijous 27 de juny:

• 9h – Piquets a les seus de l’IMEB (Pl. Espanya, 5) i de l’IMH (Llacuna, 63)
  • 11:30h – Concentració a la seu de l’IMSS (València, 344) i manifestació fins a Plaça Sant Jaume

* Teniu tota la informació detallada i el material gràfic als diferents enllaços d’aquest post i al web de la CGT-Ajuntament de Barcelona.