DEFENSEM LES PENSIONS DIGNES I ELS DRETS LABORALS

Les diferents centrals alternatives conflueixen per a demanar unes pensions públiques dignes, la derogació de les reformes laborals i la regulació dels preus de l’habitatge, amb diverses mobilitzacions pel proper dia 30 de gener.

Per primer cop en molts anys el sindicalisme alternatiu català s’uneix per reclamar mesures que millorin la qualitat de vida de les treballadores. Entre d’altres reclamen al nou govern, la derogació de les reformes laborals, unes pensions públiques dignes i la regulació dels preus de l’habitatge. Aprofitant la convocatòria de vaga general el pròxim 30 de gener a la Comunitat Autònoma Basca i Navarra en defensa de les pensions i un treball digne, els sindicats CGT, CNT, CoBas, COS, IAC i Solidaritat Obrera, comencen un cicle de lluita per tal de recuperar drets, llibertats i millores laborals que el cicle post crisi econòmica va arrancar a la classe treballadora.

La Secció Sindical CGT de la TGSS-IGSS-GISS de Barcelona ens adherim a la Jornada de MOVILITZACIÓ en DEFENSA de les PENSIONS PÚBLIQUES i CONTRA el PACTE de TOLEDO convocada per dijous 30 de Gener de 2020.